مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ارومیه گفت: در سالجاری میزان شکایات ثبت شده در سامانه رسیدگی به شکایات مردمی ۰۹۶۲۷ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بالغ بر ۱۰ درصد کاهش یافته است و این نشان از همکاری و تعامل مجاری عرضه با رانندگان عزیز و منطقه میباشد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،احمد مجرد گفت: در ۷ ماه اول سالجاری ۱۱۰ فقره شکایت از جایگاههای منطقه ارومیه دریافت شده که این میزان نسبت به سال ۱۴۰۲ با ۱۰ درصد کاهش مواجه است
مجرد افزود: ابتدا شکایات شهروندان توسط کارشناسان روابط عمومی منطقه ثبت و توسط تیمهای بازرسی، فنی و خدمات مهندسی و همچنین مهندسی فرآوردهها طی ۷۲ ساعت از زمان شکایت با حضور شاکی پیگیری و نتیجه جهت بررسیهای بیشتر به واحدهای مربوطه ارسال میشود
وی خاطرنشان کرد: رویکرد شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی سوخترسانی پایدار و تشدید نظارتها و افزایش میزان رضایت مردم از خدمات ارائه شده در این شرکت میباشد
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بالغ بر ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون لیتر بنزین و نفتگاز در بخش حمل و نقل در سطح جایگاههای سوخت منطقه توزیع شده است افزود: منطقه ارومیه دارای ۱۶۷ باب جایگاه فعال میباشد که تیمهای بازرسی بطور متوسط ماهانه ۱۰ نوبت از تک تک جایگاهها بازدید بعمل میآورند
این مقام مسئول اشاره کرد شهروندان عزیز میتوانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را از مجاری عرضه فرآوردههای نفتی از طریق شماره ۰۹۶۲۷ سامانه پاسخگویی شبانه روزی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران و یا با شماره پیغام گیر ۰۴۴۳۳۴۵۰۶۶۰ در میان بگذارند که تیمهای کارشناسی منطقه طی ۷۲ ساعت رسیدگی و جواب کارشناسی را به شاکی اعلام نمایند.