مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با تأکید بر تسهیل امور اداری مراجعان مردمی در ادارت دولتی گفت : کاهش بورکراسی و فرایند اداری موجب افزایش رضایتمندی عمومی است .
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر مقدم ،مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: بایدبا کار تیمی در
مقدم با اشاره به کاهش مشکلات اساسی بروکراسی کاری در سازمان گفت: تا جایی که قانون اجازه میداد و در توان ما بود برای حل مشکلات مردم تلاش کردیم و فرآیند نمودار نارضایتیهای مراجعان و ارباب رجوع را از ۲۶۷ به ۱۲۷ فرآیندکاهش دادیم.
وی گفت:مجاری اداری و بورکراسی صفهایی که فعالان و سرمایهگذاران اقتصادی در آن گرفتار بودند ، شناسایی کردیم تا از حضور آنان در مراحل اداری کاسته شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار تأکید کرد:همهی همکاران من برای تسهیل فرآیندها زحمت میکشند و باید تا جایی که قانون اجازه میدهد برای حل مشکلات مختلف مردم تلاش کنند .