نتایج برترین پیشنهادهای رویداد خلاقانه بازاریابی و تبلیغات گردشگری مشخص شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد گفت: برای این رویداد خلاقانه ۱۹۰ پیشنهاد ارسال شد که از بین آنها ۵۴
امیر رمضانی با اشاره به اینکه این پیشنهادات خلاقانه مربوط به منطقه نمونه ملی گردشگری «هفت حوض» و «باغ مشهد» بوده است، افزود: پس از بررسی پیشنهادات از دو بعد خلاقیت و قابلیت اجرایی، جلسه داوری انتخاب و امتیاز دهی از بین منتخبین مرحله اول برگزار و در نهایت شش پیشنهاد، انتخاب و نهایی شد.
در ادامه بازدیدی با حضور پیشنهاد دهندگان در همان محیط برای ترسیم بهتر پیشنهادها و نهایی شدن طرحها انجام شد.