استاندار زنجان با حضور در سامانه سامد به مطالبات مردم استان پاسخ گفت.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ افشارچی با حضور ۲ ساعته در سامانه ارتباط الکترونیکی مردم با دولت (سامد) به درخواستهای شماری از شهروندان از نقاط مختلف استان پاسخ داد و دستورهای لازم را برای حل مسائل و مشکلات مطرح شده صادر کرد.
سامانه ارتباط الکترونیکی مردم با دولت با شماره ۱۱۱ این امکان را برای شهروندان فراهم کرده تا نظرات، پیشنهادها، انتقادات و شکایات خود را از مجموعه دستگاههای دولتی منعکس کنند.
دستگاههای اجرایی بر اساس نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری موظف هستند در کوتاهترین زمان، پاسخگوی شهروندان باشند.
استاندار در این برنامه با تاکید به مدیران دستگاههای اجرایی برای رسیدگی سریع به درخواستها و مراجعات مردمی، گفت: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک افتخار و مسوولیت بزرگی است که باید مدیران قدردان آن باشند و تمام تلاش و توان خود را برای خدمت به مردم به کار بگیرند.
وی اضافه کرد: بر اساس قانون باید عدالت در انتفاع و برخورداری مردم از خدمات ارائه شود و چنانچه پیش از این برای عدهای از مردم امکانی فراهم شده است باید سایر متقاضیان نیز بتوانند از آن امکانات برخوردار شوند.