با تولید جک بکهولودر در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، سالانه حدود ۲۰۰ هزار دلار صرفه جویی ارزی در کشور شد.
مصطفی وحیدزاده افزود: با احتساب صرفاً نیاز داخل مجموعه تراکتورسازی با برنامه ۵۰۰ دستگاه در سال و به ازاء هر دستگاه ۴۰۰ دلار از این نوع جک ها، سالانه از خروج حدود به ۲۰۰ هزار دلار ارز از کشور به دلیل داخلی و بومی سازی این جکها جلوگیری خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این نوع جکها از مبادی داخلی و خارج از کشور تامین میشد اظهار داشت: در عین داخلی سازی این نوع جک ها، باید به شخصی سازی شدن این قطعات برای محصولات تحت لیسانس تراکتورسازی و مشتریان آن نیز تاکید کرد.
وحیدزاده همچنین از طراحی دستگاه تست جکهای بکهولودر در خدمات صنعتی خبر داد و گفت: این دستگاه در واقع به جهت مباحث کنترل کیفی و مهمتر از همه اصل مشتری مداری از اهمیت بالایی برای تراکتورسازی برخوردار است؛ چرا که جکهای تولید شده را به جهت کیفی ارزیابی و برای ارائه به مشتری و مصرف کننده تایید مینماید.
وی به مجهز شدن بکهولودرهای تولیدی تراکتورسازی به شیرهای ۸ اسپول عقب و سه اسپول جلو اشاره و گفت: بکهولودرهای موجود فقط قابلیت نصب پاکت جلو در قسمت لودر و پاکت عقب در قسمت بیل عقب را دارند که با توجه به نیاز روزافزون مشتری برای استفاده از سایر ادوات و همچنین نیاز بازارهای صادراتی، تصمیم به تغییر طرح سیستم هیدرولیک دستگاه برای استفاده از سایر ادوات گرفته شد و با تغییرات انجام شده در حال حاضر امکان نصب ادواتی نظیرچکش هیدرولیکی، چنگالهای برداشت، پاکتهای آواربردار، جاروهای صنعتی، پاکتهای چند منظوره، برف روبها و ... نیز بر روی بکهوهای تولیدی در تراکتورسازی بوجود آمد.
وحیدزاده تصریح کرد: این فرآیند و اقدامات در زمان کمتر از یکسال مدیریت یوسف دادگر در خدمات صنعتی و به منظور ارتقاء کیفیت محصولات و مشتری مداری اتفاق افتاده که امیدواریم با حضور وی در موتورسازان تراکتورسازی شاهد ادامه این روند و تحولات درمجموعه موتورسازان نیز باشیم.