درگاه پنل پیامکی ثبت حوادث شرکت آب و فاضلاب گلستان با رویکرد بهبود کیفیت و کاهش زمان ارائه خدمات پاسخگویی و رفع حوادث راهاندازی شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب با اعلام این خبر گفت: با راه اندازی این درگاه، مدیریت پاسخگویی به حوادث با ایجاد تماس خودکار و ارسال پیامک به مشترکان واقع در محدوده جغرافیایی انجام میشود.
ابوالفضل رحیمی ادامه داد: با عملیاتی شدن این درگاه مدیریت پاسخگویی به تماسها به منظور کاهش زمان انتظار، ارسال پیامک به مشترکان در مراحل مختلف، اعلام زمان رفع حادثه و اتمام اتفاقات انجام شده به صورت مستمر انجام خواهد شد.