طی نیمه نخست امسال تماس مردم زنجان با سامانه ۱۹۷ فرماندهی انتظامی استان بیش از ۱۵ درصد افزایش یافت.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ سرهنگ عباسی گفت: طی نیمه نخست امسال ۱۶ هزار تماس با این سامانه ثبت شده که این میزان در مدت مشابه سال قبل حدود ۱۴ هزار مورد بوده است.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان بابیان اینکه تماس با تلفن سامانه ۱۹۷ سریعترین و سهلترین راه ارتباطی مردم با مسئولان انتظامی استان و کشور است، افزود: نصب نرم افزار " پلیس من " در گوشیهای تلفن همراه هوشمند و ثبت درخواستها در قسمت نظارت همگانی از دیگر راههای ارتباط مردم با نیروی انتظامی است که هم استانیها در این سیستم نیز میتوانند انتقاد، پیشنهاد یا هر گزارش و درخواستی که از حوزه انتظامی، امنیتی، جرایم و پیشگیری و دیگر موارد مرتبط دارند ثبت کنند.
وی با اشاره به افزایش رضایتمندی مردم از فعالیت نیروی انتظامی، گفت: بر اساس دادههایی که در سامانه ۱۹۷ ثبت شده است، میزان رضایتمندی مردم از این دستگاه طی نیمه نخست امسال چهار درصد افزایش یافته که سال قبل نیز ۱۹ درصد افزایش رضایتمندی داشتیم بر این مبنا طی یک و نیم سال گذشته میزان رضایت از عملکرد عوامل انتظامی استان ۲۳ درصد افزایش یافته است.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان زنجان این افزایش اعتماد را به عنوان سرمایه اجتماعی بیان کرد و گفت: پیشنهاد و نقد منصفانه از عملکردها، موجب ارتقای سطح کیفی خدمات به جامعه هدف میشود.