۱۶۰ هزار تماس مردمی ثبت شده در سامانه سامد، بررسی و پیگیری میشود.
اسدالله تقیزاده افزود:برگزاری مستمر میز خدمت و ارتباط مردمی در محل نماز جمعه نشان میدهد ارتباطی دوسویه خوبی بین مردم و مدیران کل شکل گرفته است.
وی همچنین گفت: ملاقاتهای چهره به چهره در شهرستانها با محوریت فرمانداران نیز انجام میشود و در صورت کوتاهی مدیری درباره حضور در میان مردم آن مسوول تذکر میگیرد.
آقای تقیزاده افزود: گزارشهایی که از فساد اداری، تبعیض و تخلفات دستگاهها به این ادارهکل و سامانه سامد ارسال شود، نیز بررسی و مورد راستیآزمایی قرار میگیرد.
وی گفت: این امور پس از پیگیری به دستگاههای ناظر و هیاتهای رسیدگی به تخلفات اداری منتقل و به صورت تخصصی بررسی میشود.
آقای تقیزاده افزود:از ابتدای دولت سیزدهم در استانداری تهران بیش از ۷۰ مورد پرونده بررسی شده که برخورد لازم مبارزه با فساد صورت گرفته و این مسیر ادامه دارد.