شهرداری مشهد در خط مقدم خدمت به ایران است.
قاسم زوکینژاد در این دیدار افزود: طبق آمار رسمی، مشهد به طور متوسط، ماهیانه پذیرای بیش از ۲ میلیون زائر است و این شرایط، ما را با شهری ۵/۵ میلیونی روبهرو میکند که باید در بودجه عمومی کشور و ضریبهای مالی لحاظ شود.
وی گفت: مدیریت دقیق توسعه خدمات در جهانشهر مشهدالرضا (ع) مستلزم همکاری و همافزایی همه دستگاهها بهویژه اداره کل امور مالیاتی استان است که امید داریم این تعاملات در این مقطع درخشان همچون گذشته برقرار باشد.
معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد با اشاره حرکت پرشتاب طرحهای شهری با وجود تنگناهای مالی عنوان کرد: تصمیم مدیریت شهری و اعضای محترم شورای شهر بر این است که تا پایان این دوره، عملیات خط ۳ قطارشهری به بهرهبرداری برسد و آرزوی دیرین زائران و مجاوران آقا علیبن موسیالرضا (ع) برای تشرف آسان به حرم با اتصال این خط به حریم رضوی میسر شود.
مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی هم گفت: شهرداری در خط مقدم خدمت به ایران است و هرگونه کمک و مساعدت به این نهاد خدمترسان، برگ زرینی در دفتر عملکردی ما خواهد بود.
شاکررضا مریدی افزود: خدمات شهرداری فراگیر است و انتفاع آن به همه مردم میرسد.
وی با اشاره به سابقه همکاریهای مثبت میان دو مجموعه عنوان کرد: اداره کل امور مالیاتی استان کماکان در کنار شهرداری است و این تعاملات مثبت در مسیر رشد و تعالی شهر خواهد بود.
در این دیدار، با تبادل پیشنهدهای جدید برای همکاریهای مشترک، بر استمرار تعاملات فیمابین تاکید شد.