دادستانی تهران درپی اظهار نارضایتیها و گلایهمندی شهروندان از مشکلات به وجود آمده در ارایه خدمات سرویس مدرسه خودرو اینترنتی تپسی، به موضوع واکنش نشان داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز اطلاع رسانی قوه قضائیه، تپسی قبل از مهر ماه با اعلام طرح جدید سرویس مدارس اقدام به ثبت نام سرویس مدرسه کرده و بررسیهای اولیه حاکی از این است که پس از آغار سال تحصیلی تعهدات خود را انجام نداده و با ارسال پیامک عذرخواهی اقدام به باز گرداندن اصل پول کرده است. در همین رابطه؛ دادستانی تهران در راستای پیگیری و صیانت از حقوق عامه و به عنوان مدعیالعموم، موضوع را پیگیری میکند. در این راستا با تشکیل جلسهای با حضور مدیرعامل تپسی و دستگاههای متولی از جمله آموزش و پرورش شهر تهران موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.