مدیر صنعت آب و فاضلاب اهواز: در نیمه نخست امسال پاسخگویی به بیش از ۱۴۰ تماس تلفنی با سامانه ۱۲۲ ثبت شده است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، افشین حاتمی به پاسخگویی سامانه ۱۲۲ به عنوان مرکز ارتباط با مشتریان اداره آب و فاضلاب اهواز به بیش از ۱۴۰ هزار تماس شهروندان در نیمه نخست امسال اشاره کرد و گفت: بیشترین حوادث ثبت شده در بخش فاضلاب، انسداد و گرفتگی و در بخش آب، شکستگی انشعاب بیشترین تماسهای ثبت شده در سیستم حوادث و اتفاقات بوده است.
وی با بیان اینکه ارسال اطلاعات مورد نیاز مشتریان در مواقع مختلف به منظور حفظ رضایت آنان موضوع مهمی است که سازمانهای باید همیشه مد نظر قرار دهند، افزود: به همین منظور یک پنل تخصصی پیامکی به مرکز ارتباط با مشتریان اختصاص داده شد.
حاتمی ادامه داد: شرکتهای آب و فاضلاب به عنوان ارائه دهنده یکی از خدمات حیاتی برای زیست انسانی با توجه به شرایط سخت ناشی از بحران خشکسالی و کمبود منابع آبی در بیشتر استانها به منظور ارائه خدمات مناسب، نیاز به ارتباط دائمی با مشترکان خود دارند و این ارتباط با توجه به ضریب نفوذ بالای تلفن و سهولت استفاده از آن از یک سو و پراکندگی مراکز جمعیتی و نبود امکانات از سوی دیگر باید بر بستر مخابراتی شکل گرفته و به تدریج با افزودن سایر کانالهای ارتباط مجازی توسعه یابد.
مدیر صنعت آب و فاضلاب اهواز میگوید: ارائه خدمات شایسته به شهروندان از اهداف اصلی صنعت آبفای این کلانشهر است و مرکز ارتباط با مشتریان پل ارتباطی مهمی میان مجموعه و شهروندان محسوب میشود و با کارکرد خود، نقش ویژهای در بهبود خدماترسانی و رضایت آنها ایفا میکند.
وی اضافه کرد: مزایای این مرکز در بهرهوری کارکنان سازمان و از طرف دیگر رضایتمندی ارباب رجوع آن نهفته است که از طریق اعمال سیستم پاسخگویی بهصورت شبانهروزی به شهروندان به دست میآید و درحال حاضر نیز با تغییرات سازنده در حوزه ثبت گزارشها توسط کارشناسان شاهد ارتقای قابل توجه میزان پاسخگویی در این مرکز هستیم.