سامانه 110فرماندهی انتظامی استان زنجان در ۶ ماهه نخست امسال پاسخگوی ۴۸۲ هزار تماس مردمی بود.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اهمیت پل ارتباطی سامانه ۱۱۰ گفت: این سامانه در ۶ ماهه سالجاری پاسخگوی ۴۸۲ هزار تماس مردمی بوده است.
سرهنگ حسنی افزود: از آنجا که در بروز حوادث یا جرایم در مواقع حساس و ضروری راحتترین راه دسترسی شهروندان به پلیس، شماره تلفن ۱۱۰ است، سامانه ۱۱۰ استان به صورت شبانهروزی در اختیار شهروندان قرار گرفته و مردم استان زنجان میتوانند در هر ساعت از شبانهروز با این سامانه ارتباط برقرار کنند.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان، با اشاره به اینکه فلسفه راهاندازی سامانه پلیسی ۱۱۰، تحقق شعار پلیس پاسخگو است، عنوان کرد: از دستاوردهای مهم این سیستم میتوان به ترویج عدالت اجتماعی، تساوی حقوق شهروندان، خدماترسانی عمومی با تاکید بر سرعت و احترام به حقوق شهروندان و شفافیت امور با استفاده از عملکرد حرفهای و نظاممند است.
سرهنگ حسنی با بیان اینکه سامانه ۱۱۰ پل ارتباطی شهروندان با پلیس است، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک و ضروری از جمله مزاحمتها، نزاع و درگیریهای دستهجمعی، شرارت، تصادفات، وقایع و اتفاقات مهم را به این مرکز اعلام کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن ضمن حضور به موقع در محل حادثه، بتواند اقدام قانونی متناسب با آن موضوع را انجام دهد.
وی، در ادامه با اشاره به فراوانی تماس شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰، گفت: در ۶ ماهه اول امسال، ۴۸۲ هزار و ۷۸۷ مورد با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ برقرار شده که نشان اعتماد دوسویه مردم با پلیس است.