مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجانغربی از بهبود ۱۸ رتبهای اداره کل ارتباطات آذربایجان غربی در پاسخگویی به شکایات سامانه ۱۹۵ خبرداد.
قاسم جلیلینژاد اظهار کرد: از یکهزار و 800 شکایت ثبت شده به یکهزار و 745 مورد پاسخ داده شده و مابقی یعنی 55 مورد در دست اقدام و منتظر ارائه پاسخ از دستگاه متشاکی است.
وی افزود: بیشترین شکایات مردم به ترتیب در پشتیبانی و ارائه خدمات مکالمات تلفن ثابت مخابرات منطقه با تعداد520 مورد 28.9 درصد، کیفیت سرویس اینترنت ADSL مخابرات منطقه با تعداد 189 مورد 10.5 درصد ، سرویس های داخلی پست استان با تعداد 105 مورد 5.8 درصد ، خدمات مالکیت و سیم کارت تلفن همراه اول با تعداد 79 مورد 4.4 درصد ، پشتیبانی و ارائه خدمات شرکت آسیاتک با تعداد 65 مورد 3.6 درصد و پشتیبانی و عدم آنتن دهی همراه اول با تعداد 65 مورد 3.6 درصد ، پشتیبانی و ارائه خدمات سرویس اینترنت ADSL مخابرات منطقه با تعداد 47 مورد 2.6 درصد است.
وی تصریح کرد: مشترکان حوزه ارتباطات میتوانند شکایات در مورد خدمات و سرویس های پست،پست بانک،مخابرات، اپراتورهای ارتباطی، ICP ها و دفاتر پیشخوان دولت در سامانه https://195.cra.ir ثبت کنند.