مدیرعامل شبکه اجتماعی " X " میگوید این شرکت ۲۰ میلیون دلار به سازندگان محتوا پرداخت کرده است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از یاهو، بر اساس پستی از «لیندا یاکارینو» مدیرعامل X (که قبلاً با نام توییتر شناخته میشد) این شرکت نزدیک به ۲۰ میلیون دلار به تولیدکنندگان محتوا پرداخت کرده است.
این شرکت در ژوئیه (تیرماه) شروع به پرداخت سهمی از درآمد تبلیغاتیاش به تولیدکنندگان محتوا کرد که از تبلیغات ارائهشده در تعامل شکلگرفته پستهایشان به دست آورده بودند.
تولیدکنندگان واجد شرایط باید در ایکس پریمیوم مشترک باشند، بیش از ۵۰۰ دنبالکننده داشته باشند و در سه ماه اخیر بیش از ۵ میلیون بازدید از توییت داشته باشند.
به گفته ایلان ماسک، اولین پرداختها که از فوریه (بهمن) به بعد انباشته شد، در مجموع حدود ۵ میلیون دلار بود.
اگر X اکنون ۲۰ میلیون دلار پرداخت کرده باشد، به این معنی است که سازندگان میزان قابل توجهی دریافت کردهاند و یا اینکه تبلیغات X در حال درآمدزایی است.
او ادامه داد: سازندگان همچنین اکنون انگیزه دارند تا کاربران را وادار کنند که به توییتهای آنها پاسخ دهند.
مالک شبکه اجتماعی X تصریح کرد:با این حال، توییتر از زمان پیدایش خود، پلتفرمی بوده که برای سازندگان محتوادر اولویت قرار داشته است، زیرا تبدیل دنبال کنندگان به پول نقد بسیار دشوار است. اکنون که تولیدکنندگان محتوا میتوانند از این پلتفرم درآمد کسب کنند، باید در ایکس پریمیوم مشترک شوند و پست ارسال کنند.