کیفی سازی خدمات مستلزم بهره گیری از تجارب کیفی نیروی انسانی کارآزموده و دانش آموخته است.
میثم مداحی لزوم تولید برنامههای محتوایی جهت افزایش تعلق سازمانی و تعالی هویت سازمانی در سطوح مختلف سازمان و کارکنان بخشهای مختلف تخصصی ضروری دانست و گفت: روابط عمومی در جریان روند اقدامات قرار گیرد تا امکان برنامهریزی لازم برای تولید محتوای مناسب انجام شود.
وی گفت: برای بررسی روندهای ارائه خدمت، جلسات مستمر در حوزههای تخصصی در شش ماهه دوم برگزار میشود و نتاج آن را در جلسات شورای معاونین ارائه خواهد شد.
مداحی کیفیسازی خدمات را مستلزم بهرهگیری از تجارب کارکنان متخصص و متعهد دانست و افزود: نیروی انسانی کار آزموده و دانشآموخته تعالی سازمان را به بار مینشاند و لازم است در ارزشیابیهای سالانه و بازرسیهای ادواری توانمندیها و نقاط قوت و ضعف کارکنان و مجموعههای ستادی و شهرستانی دقیقتر مورد ارزیابی قرار گیرد.