معاون فنی و راههای روستائی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۱۶۰ هزار تماس مردمی با سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای آذربایجان غربی برقرار شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جعفر صادقی پور معاون فنی و راههای روستائی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: تا پایان مرداد ماه ۱۶۰ هزار و ۳۴۹ تماس با سامانه ۱۴۱ برقرار شده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۱۰ درصدی داشته است.
صادقی پور افزود: وضعیت جوی، شکایت از شرکتهای باری و مسافری، مشکلات مشاهده شده در جادهها و پیگیری شکایات، عمدهترین مواردی است که کاربران جادهای طی این مدت در تماس با سامانه ۱۴۱ به آن اشاره کرده اند.
وی تصریح کرد:مسیر یابی، آگاهی از وضعیت ترافیکی راهها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها و یا محدودیتهای اعمال شده و ثبت شکایات در محورها از جمله خدماتی است که سامانه ۱۴۱ به کاربران جادهای ارائه میدهد.
به گفته وی کارشناسان اداره مدیریت راههای استان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جادهای در خصوص وضعیت راهها و حمل و نقل جادهای هستند.