۹۲ هزار و ۳۰۰ پیامک پیشگیرانه با هدف ارتقاء آگاهیهای عمومی و حقوقی شهروندان از ابتدای امسال به مخاطبان ارسال شد.
نجفنیا با اشاره به اینکه پیامکها به صورت هدفمند و متناسب با نیاز جامعه مخاطب برای آنها ارسال میشود متذکر شد: در نظر داریم به تناسب شغل افراد و نوع فعالیتهایی که انجام میدهند، ارسال پیامکها را گسترش دهیم.
وی گفت: با نظرسنجیهای انجام شده، ارسال این پیامکها بازخورد مثبت و مؤثری در بین شهروندان البرزی داشته است و بنا داریم تا پایان سال، حداقل ۳۰۰هزار پیامک آموزنده و پیشگیرانه به مخاطبان ارسال کنیم.