سازمان فناوری اطلاعات ایران درصدد است ضمن ایجاد همگرایی با شرکتهای دانشبنیان که در زمینه پیامرسانی و ارتباط، حملونقل، اقامت، مسیریابی، گردشگری و موارد مشابه به فعالیت میپردازند، به معرفی خدمات این شرکتها به زائران حسینی و تسهیل این سفر بپردازد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ همزمان با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی، مدیرعامل پیامرسان بله از افزایش ۵۰ درصدی آمار تماسهای صوتیوتصویری و پیامرسان روبیکا هم از رایگان شدن خدماتش برای زائران اربعین خبر داد. بنا بر اعلام سازمان فناوری اطلاعات، در حال حاضر ۱۵ سکوی دیجیتال، ارائه دهنده مهمترین قابلیتهای موردنیاز زائران از جمله تاکسیهای اینترنتی، پیامرسانها و راهنمای زائر هستند.