با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، اداره کل پست استان همدان آمادگی کامل برای ارائه هرچه بهتر خدمات پستی به زائران را دارد.
محمد نعیمی با اشاره به توزیع مرسولات حاوی گذرنامه به محض ورود به واحدهای پستی افزود : در روزهای باقیمانده تا اربعین، تحویل این دسته از مرسولات به مشتریان در دو شیفت کاری انجام میشود.
او تصریح کرد : چنانچه متقاضیان ۷۲ ساعت بعد از دریافت بارکد، گذرنامه خود را درب منزل دریافت نکردند میتوانند به اداره پست محل اقامت مراجعه کنند.
مدیرکل پست استان همدان گفت: پس از برگشت گذرنامه به باجه معطله، بلافاصله از طریق پیامک اطلاع رسانی شده و افراد با مراجعه حضوری و ارائه مدارک شناسایی امکان دریافت گذرنامه خود را دارند.