به نظر میرسد توئیتر به وعده خود مبنی بر تبدیل توئیتدک به یک سرویس پولی عمل میکند. بسیاری از کاربران میگویند وقتی میخواهند از توئیتدک استفاده کنند، صفحه فروش حساب ویژه (اشتراک سابق توئیتر آبی) را مشاهده میکنند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از ورج، به نظر میرسد توئیتر به وعده خود مبنی بر تبدیل توئیتدک به یک سرویس پولی عمل میکند. بسیاری از کاربران میگویند وقتی میخواهند از توئیتدک استفاده کنند، صفحه فروش حساب ویژه (اشتراک سابق توئیتر آبی) را مشاهده میکنند (که از نظر فنی اکنون ایکس پرو نامیده میشود).
تعدادی از ما در (کارکنان وبگاه ورج) هنوز با این مانع مواجه نشدهایم، اما با توجه به اینکه تعداد زیادی از مردم میگویند که نمیتوانند به حسابی ویژه (ایکس پرو) دسترسی داشته باشند مگر اینکه پولی پرداخت کنند، حدس میزنیم که فقط مساله زمان مطرح است و احتمالا این موضوع برای همه قطعی است.
متأسفانه، ما میدانستیم همچین چیزی در راه است، چون توئیتر در ۳ جولای (۱۲ تیر) اعلام کرد که ایکس پرو را به صرفا به یک ویژگی برای مشترکین تبدیل میکند. در آن زمان گفته شد که تغییر در ۳۰ روز اتفاق میافتد، بنابراین شرکت کمی از این زمان تعیین شده، عبور کرده است.
توئیتر تحت مالکیت ایلان ماسک تلاش کرده تا حساب های ویژه را با قابلیت های مانند پستهای طولانیتر، قالببندی، درآمد از اشتراک تبلیغات و رتبه بالاتر در مکالمات و جستجو به اشتراکی جذابتر تبدیل کند.
حالا این شرکت امیدوار است که دسترسی به حساب ویژه ارزش پرداخت برای یک تیک آبی را داشته باشد.
توئیت دک یکی از محبوبترین برنامههای واسطه برای دسترسی به توئیتر بود تا زمانی که این شرکت در سال ۲۰۱۱ آن را خریداری کرد. توانایی آن در پشتیبانی از حسابهای کاربری متعدد و محتواهای سفارشی متعدد، آن را به ابزاری قدرتمند برای روزنامهنگاران، بازاریابان و دیگرانی تبدیل کرد که به طور منظم از توئیتر برای کار روزانه خود استفاده میکردند. .
با توجه به اینکه شارژ توئیتدک و قرار دادن یک (پرو) روی نامش، تا حدی منطقی است، اما هنوز باز هم خوب نیست که برای ابزار مفیدی که قبلا رایگان بوده حالا باید پول پرداخت کنید.