معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۳۳ تهران با حضور در مرکز ارتباط مردمی قوهقضائیه به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان پرداخت و دستورات مقتضی را صادر کرد.
وی افزود: مسئولان قضایی با حضور در این مرکز به استماع اظهارات متقاضیان میپردازند، ولی اگر امکان دسترسی به پروندهها وجود داشت تا صحبتهای مراجعان صحت سنجی و ماهیت پرونده آشکار شود بهتر است. هرچند ایجاد این دسترسی نیاز به هزینه و سیستم و نیرو دارد، ولی در بهبود روند کار رسیدگی موثر خواهد بود.
معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۳۳ تهران گفت: مراجعانی که از شهرستانها به ارتباطات مردمی مراجعه میکنند انتظار دارند مشکلاتشان ظرف همان روز یا نهایتا چند روز به جواب محکم و قطعی برسند در حالی که روند کار اینگونه نیست و باید مراحل قانونی طی شود.