رئیس دیوان عدالت اداری گفت: برخورد نامناسب با ارباب رجوع از آفتهای مهم ادارات است
رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به اینکه کار باید به خاطر مردم و جلب رضایت خداوند باشد، گفت: از نظر آموزههای قرآن، کار برای رضای خدا آثار بسیاری دارد که شامل آثار «دنیوی، اخروی، مادی و معنوی» است که قطعا اثر وضعی در زندگی ما دارد و با باز کردن گره از مشکلات مردم، در جایی نیز گره از کار ما باز خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین مظفری با تاکید برضرورت تکریم ارباب رجوع و ضرورت پرهیز از تبعیض بین مردم، تصریح کرد: برخورد نا مناسب با ارباب رجوع از آفتهای مهم ادارات است که توصیه جدی به رعایت آن دارم و بین هیچ کدام از مراجعان نباید تبعیض و تفاوت قائل شوید و همه به یک میزان باید مورد تکریم قرار بگیرند.
رئیس دیوان عدالت اداری استفاده ازهمه ظرفیتهای قانونی برای تقویت منابع انسانی را امری ضروری دانست و گفت: مهمترین و حیاتیترین دارایی هر سازمان، نیروی انسانی آن مجموعه است و همان طور که یک کارمند باید به سازمان خود متعهد باشد سازمان نیز متقابلا باید در رفع نیازهای کارکنان خود بکوشد.
حجت الاسلام و المسلمین مظفری همچنین «سابقه اداری، کارآمدی، عدم سابقه تخلفات اداری، نمرات ارزشیابی، کرامت انسانی و تکریم ارباب رجوع و نظم و انتظام اداری» را از شاخصهای مهم ارتقای شغلی دانست و افزود: ارتقای شغلی تنها یک پاداش در برابرعملکرد مثبت کارمندان نیست، بلکه روشی است تا به کارمندان فرصت قبول مسئولیتهای جدید داده شود، اما کارمندان نباید وظایف خود را منوط به ارتقای شغلی کرده و بی توجهی به کار داشته باشند.
این نشست در راستای سلسه نشستهای ماهیانه رئیس دیوان عدالت اداری با کارکنان بخشهای مختلف با حضور معاونان دیوان برگزار شد.