مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول شرکت توزیع برق استان همدان از بهرهمندی ۱۷ درصد مشترکان برق خانگی همدان از اپلیکیشن «برق من» خبر داد.
او با بیان اینکه مشترکان میتوانند خدمات عمومی برق را بدون مراجعه حضوری و تنها از طریق گوشی تلفن همراه در هر زمانی و از هر نقطهای دریافت کنند تصریح کرد: مشترکان برق بعد از نصب اپلیکیشن «برق من» با ثبت شناسه قبض ۱۳ رقمی خود میتوانند از خدمات شرکت برق، در سه بخش صورتحساب، خدمات مشترکان و شبکه برق بهرهمند شوند.
مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول شرکت توزیع برق استان همدان با اشاره به اینکه از بین ۸۱۰ هزار مشترک برق خانگی در استان همدان، ۱۳۶ هزار نفر اپلیکیش «برق من» را دارند، گفت: هم اکنون ۳۴ درصد از خدمات غیر حضوری از طریق اپلیکیشن و وب سایت «برق من» انجام میگیرد.
سهراب سهرابی به کاربرد شناسه قبض مشترکین برق در استفاده از خدمات غیرحضوری شرکت برق اشاره کرد و افزود: شناسه قبض یک عدد ۱۳ رقمی است که به صورت منحصر به فرد به هر مشترک اختصاص داده شده و در همه پیامکهای قبض که برای مشترک ارسال میشود، این شناسه درج شده است.
او تصریح کرد: حتی اگر مشترک پیامکهای قبلی را پاک کرده و به شناسه قبض دسترسی ندارد، میتواند از روی برچسب زردرنگ نصب شده روی کنتور برق به این شناسه دسترسی پیدا کند.
مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول شرکت توزیع برق استان همدان از خدمات پرکاربرد اپلیکیشن «برق من» را مشاهده قبض برق، سوابق مصرف انرژی، سوابق و نیز مواردی نظیر درخواست خرید انشعاب، تسویه حساب، بازرسی کنتور، اطلاعرسانی برشمرد.
سهراب سهرابی با اشاره به سوابق مصرف در اپلیکیشن «برق من» گفت: مشترکین میتوانند مصارف دورههای قبل و روند مصرف ماههای گذشته را در اپلیکیشن برق من مشاهده کنند.
او تصریح کرد: مشترکان میتوانند به اپلیکیشن «برق من» از طریق آدرس https://bargheman.com/mobile-app و وب سایت «برق من» bargheman.com دسترسی داشته باشند.