اولین کارگاه مجازی مرکز تولید محتوا و یادگیری الکترونیکی دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد.
در بخش اول کارگاه ، علی صدر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی به تشریح استراتژی و سیاست های کلان و رویکردهای دانشگاه در حوزه تولید محتوا و یادگیری الکترونیکی پرداخت و با تاکید بر اهمیت ورود دانشگاه به این عرصه خواستار تولید محتوای الکترونیکی مطابق با راهنمای ابلاغی به واحدهای استانی و مطالب آموزشی این کارگاه شد.
در بخش دوم کارگاه ، فروغ رحیمی استادیار مؤسسه استناد و پایش علم و فناوری جهان اسلام(ISC) به ارائه بایدها و نبایدهای اصول تولید ویدئوهای آموزشی با ذکر مثالهای کاربردی و نیز آسیبشناسی تولید محتوای ویدئویی و فرشید قاسمی مدرس دانشگاه به معرفی پارادایم ها و راهبردهای نوین یاددهی - یادگیری در تولید ویدئوهای آموزشی در قرن 21 پرداختند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما و به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی ، این کارگاه با هدف آموزش اصول و هماهنگ سازی روش های تولید محتوای آموزشی با حضور رؤسای واحدهای استانی و اعضای کمیته های راهبری تولید محتوا و یادگیری الکترونیکی استانها با موضوع اصول تولید محتوای چندرسانه ای و ویدئوهای آموزشی به صورت برخط و در دو بخش برگزار شد.
در بخش اول کارگاه ، علی صدر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی به تشریح استراتژی و سیاست های کلان و رویکردهای دانشگاه در حوزه تولید محتوا و یادگیری الکترونیکی پرداخت و با تاکید بر اهمیت ورود دانشگاه به این عرصه خواستار تولید محتوای الکترونیکی مطابق با راهنمای ابلاغی به واحدهای استانی و مطالب آموزشی این کارگاه شد.
در بخش دوم کارگاه ، فروغ رحیمی استادیار مؤسسه استناد و پایش علم و فناوری جهان اسلام(ISC) به ارائه بایدها و نبایدهای اصول تولید ویدئوهای آموزشی با ذکر مثالهای کاربردی و نیز آسیبشناسی تولید محتوای ویدئویی و فرشید قاسمی مدرس دانشگاه به معرفی پارادایم ها و راهبردهای نوین یاددهی - یادگیری در تولید ویدئوهای آموزشی در قرن 21 پرداختند.