مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی اظهار کرد: بیش از ۲۰ مجتمع خدماتی رفاهی آذربایجان غربی در محورهای مواصلاتی این استان طی اجرای طرح تابستانی به مسافران خدمات رسانی می کنند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان غربی، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی گفت: برای ارائه خدمات بهتر به مسافران تابستانی و ارتقای وضعیت مجتمع های خدماتی رفاهی، نظارت بر این اماکن تشدید یافته است.
وی افزود: نمازخانه ها، جایگاه های سوخت، سرویس های بهداشتی و تمامی عناصر مجتمع های خدماتی رفاهی استان توسط اعضای کمیته ویژه نظارت شامل اداره های کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، علوم پزشکی، استانداری و شرکت پخش فرآورده های نفتی مورد بازدید قرار گرفته است.
وی با تاکید بر بازدید دوره ای و مستمر از مجتمع های خدماتی رفاهی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده نواقص، موارد به شکل تفکیک شده به بهره بردار اعلام می شود که باید در مهلت تعیین شده نسبت به رفع نواقص اقدام کند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در این باره گفت: مسافران و کاربران جاده ای در صورت مشاهده هرگونه تخلف و کوتاهی در امر خدمات رسانی مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی مراتب را از طریق تماس با سامانه گویای ۱۴۱ گزارش دهند.
عکس خبر تزئینی است