معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، بر ضرورت افزایش هماهنگیهای میان بخشی به منظور خدمات رسانی مطلوبتر و کاهش زمان پاسخگویی به مراجعان تاکید کرد.
حمیدرضا صارمی افزود: اگر میخواهیم به نقطه مطلوب خدمت رسانی و درخور شأن شهروندان برسیم، باید مصوبات جلسات ما متناسب با نیازهای شهر وشهروندان باشد و با مسئولیتپذیری، نظارت دقیق و رعایت ضوابط و مقررات قانونی، زمینه اجرای صحیح این مصوبات را فراهم کنیم، این نوع نگاه میتواند زمینههای رشد و توسعه شهری را در پی داشته باشد.
صارمی با بیان اینکه بخشی از مشکلات موجود مربوط به حوزه بروزرسانی زیر ساختهای نرم افزاری است، گفت: لازم است این مسئله با نگاه کارشناسانه و برگزاری جلسات هم اندیشی، در تعامل با حوزههای مربوطه به صورت جدی پیگیری شود.
وی همچنین با اشاره به تلاشهای مدیریت شهری برای مناسب سازی معابرشهری، گفت: ارائه خدمات بهسازی و نوسازی آسفالت و تسهیل در عبور و مرور شهروندان در این دوره به صورت گسترده در حال انجام است و شهروندان ناظر بر این تلاشها و اقدامات مدیریت شهری هستند.
جلسه شورای مدیران معاونت شهرسازی و معماری با حضور مدیران کل ستادی و مدیران واحدهای تابعه و مشاوران این معاونت برگزار شد و در پایان جلسه، مدیران این معاونت به بیان مسائل و موضوعات حوزههای تخصصی خود پرداختند.