شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از تاخیر در تحویل خودروی نیسان دیزل به بهانه شماره گذاری نکردن آن گلایه کرد.
به گزارش گروه شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، داستان بدعهدی خودروسازان چندسالی است افزایش پیدا کرده و گریبان صنعت خودروی کشور را گرفته است.
این بار متقاضیان نیسان دیزل از تاخیر یک ساله تحویل این خودرو گلایه کردند.
یکی از علتهایی که موجب شده تحویل این خودرو با تاخیر مواجه شود عدم شماره گذاری آن است.
متن پیام شهروند خبرنگار ما:
۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ مبلغ ۵۶۹ میلیون شرکت سایپا بابت فروش خودرو نیسان دیزل از مشتریان، تمام و کمال بابت مبلغ کل خودرو دریافت کرد و مقرر شد طی ۶۰ روز خودرو را تحویل دهد که الان با گذشت ۷۰ روز هیچ کس پاسخگو نیست و میگویند که راهنمایی و رانندگی پلاک نمیکند و جریمه ۳۰ درصد در تاخیر تحویل را هم نمیدهند، چون خودرو ۷۰ روز پیش در زمان خرید فاکتور شده و یک برگ کاغذ به عنوان فاکتور به مشتری داده اند. ۵۶۹ میلیون وجه رایج مملکت در قبال یک برگ کاغذ!
لطفا اگه میشه پیگیری کنید.
دستمون به جایی بند نیست. ما با نیسان خرج خونه رو میدیم.
۹
بازرسي کل کشور:درخواست24042 در درگاه 136.ir ثبت شد. 1402/4/17
شهروند گرامی، شکایت شما با موفقیت ثبت شد
شماره پیگیری90577
لینک پیگیری: https://samt.124.ir