رئیس مرکز فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی کشور اتصال به پنجره واحد خدمات را لازمه هوشمندسازی خدمات برشمرد.
وی افزود: لازمه حرکت به سمت هوشمندسازی که بخشی از شفافیت را هم پوشش خواهد داد، الکترونیکی شدن خدمات سازمان بهزیستی است.
وی گفت: ایجاد پنجره واحد خدمات در پیشخوان مجازی سازمان و الکترونیکی شدن ۵۴ خدمت مصوب سازمان، طراحی و استقرار سامانه جامع خدمات سازمان و طراحی بخش مدیریتی سازمان با ۶۲ گزارش برای تصمیمگیری برای مدیران با هدف حرکت به سمت هوشمندسازی خدمات در حوزه بهزیستی است.
محمدرضا حیدرهایی سرپرست جدید اداره بهزیستی کیش نیز در این مراسم هم افزایی، همکاری و تعامل سازمانها و نهادها در حوزه خدمات رسانی به مددجویان بهزیستی را شرط اساسی موفقیت در اهداف این سازمان برشمرد.
در این مراسم از زحمات شقایق کهورزاده رئیس سابق اداره بهزیستی کیش قدردانی شد.