رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به رسالت این دانشگاه در ارائه آموزشهای عالی مهارتی و تربیت نیروی ماهر و کارآفرین گفت: ترویج پیشرانی دانشگاه جامع علمی کاربردی در آموزشهای عالی شغلی میبایست در روابط عمومی انجام شود.
وی با بیان تاریخچه و ویژگیهای خاص دانشگاه جامع علمیکاربردی اظهار داشت: در دوره مدیریتی جدید دانشگاه با تمرکز بر رسالت وجودی، اقدامات تقریباً بی بدیلی طرحریزی شده است.
بلندی افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی با درک این مهم که ارتقای سطح کارایی، پیشنیاز افزایش بهرهوری به عنوان موضوع مورد تاکید در کشور است، سیاستهایی را برای تسهیل اشتغال اثربخش به عنوان نماد کارایی تنظیم نموده که ضروری است به درستی اطلاعرسانی و منعکس شود.
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه اظهار داشت: در عصر حاضر، فعالیت در عرصه فضای مجازی از اهمیت بالایی برخوردار است و روابط عمومی دانشگاه باید با اتخاذ سیاستهای متناسب، همراستا با فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص اجرای رشتههای دانشگاهی و اشتغال دانشآموختگان در این فضا نیز نسبت به ترویج و توسعه آموزشهای مهارتی اقدام کند.
بلندی خاطرنشان کرد: مسئولیت حوزه روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی دانشگاه با جامعه، ترویج فعالیتها و دستاوردهای آن و معرفی فرهنگ سازمانی و هویت آن به جامعه است در این راستا لازم است راهبردهای مورد نیاز طی همفکری و باتوجه به قابلیتها و ظرفیتهای هر منطقه تدوین و پیادهسازی شود.