دوره مهندسی فناوری تولید و مدیریت محتوای دیجیتالی در مقطع کارشناسی ناپیوسته با تصویب شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار میشود.
دبیر شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی گفت: دانش آموختگان این رشته با گذراندن دروسی، چون ابزارهای حرفهای و تخصصی تولید محتوا، مدیریت محتوا در دیجیتال مارکتینگ، بهینه سازی محتوای برای SEO و آزمون و ارزیابی محتوا و کسب قابلیت هایی، چون مدیریت محتوا برای به روز نگه داشتن محتوا، توسعه بستر Front End محتوا دیجیتالی و طراحی گرافیکی دیجیتالی میتوانند شغل طراح و تولید کننده محتوای دیجیتالی و معمار و سناریست محتوای دیجیتالی را احراز نمایند. جمالزاده افزود: برای این دوره آموزشی در کنار آموزشهای تخصصی، ۵۱۲ ساعت آموزش، با عناوین دروس کاربینی و کارورزی ۱ و ۲ در قالب آموزش محیط کار پیش بینی شده است.
مدیرکل دفتر برنامهریزی درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی در خاتمه افزود: علاقهمندان به تحصیل در این رشته میتوانند ضمن مشاهده سرفصل دروس رشته مهندسی فناوری تولید و مدیریت محتوای دیجیتالی در بخش سرفصل برنامههای مصوب در پرتال اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی uast.ac.ir در پذیرش جدید دورههای کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام نمایند.