نخستین رویداد مُد و رسانه ۱۸ تیر در موزه ایران شناسی برگزار میشود.
وی افزود: با توجه به تجربه دوازده سالهای که در حوزه مُد و لباس دارم، به شدت ضعف رسانه در مد را احساس کردیم و سرانجام تصمیم به برگزاری رویداد مد و رسانه گرفتیم تا بتوانیم به نوعی استاندارد سازی در حوزه رسانه مد و لباس انجام دهیم و مُد اسلامی را به درستی در کشور و سپس در جهان معرفی کنیم. به این معنا که نوعی استانداردسازی برای معرفی محصولات اسلامی داشته باشیم.
فرزان گفت: ما پیش نشستی را روز سه شنبه ۲۳ خرداد از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهیم کرد که در آن نشست جزئیات کامل آن مطرح میشود و در نهایت علاقه مندان برای ثبت نام میتوانند به نشانیهای اعلام شده روی پوسترها مراجعه کنند.
دبیر اجرایی نخستین رویداد مد و رسانه گفت: این رویداد با فضاسازی و دکوری خاصی برگزار میشود و علاقه مندان پس از ثبت نام در آن میتوانند به واسطه ایدههای شأن در بحث معرفی محصول در قالب رسانه به رقابت بپردازند.
وی افزود: پیش بینی ما این است که ۹۰۰ اثر و ایده به رویداد مُد و رسانه ارسال شود؛ زیرا ما شناسایی از همه رسانهها انجام داده و در فهرست مان ثبت کرده ایم.
فرزان گفت: محورهای رویداد مُد و رسانه شامل محصول مُد اسلامی، عکاسی و معرفی محصول در قالب عکس، ساخت تیزر و نماهنگ تبلیغات برای محصول ، ارائه و معرفی محصول و محتوای مجازی (ویژه فروش مجازی برای صاحبان مجازی فروشگاه ها) است.
وی جوایز جشنواره را در جهت رشد کسب و کار برگزیدگان اعلام کرد و گفت : قرار است در پایان سال معرفی چهره سال در حوزه مد و لباس اسلامی را داشته باشیم.
فرزان گفت : همچنین در ادامه میتوانیم از صاحبان ایده رویداد مد و لباس در دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر استفاده کنیم زیرا این رویدادها به نوعی پیش نشستهای جشنواره به شمار میرود.
دبیر اجرایی نخستین رویداد مد و رسانه گفت: رویداد مد و رسانه و سپس رویداد لباس عاشورایی که با نظارت مستقیم کارگروه مد و لباس کشور و ذیل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار میشود، سبب مشخص شدن اهداف این حوزه در چارچوب مشخصی است. این رویدادها به دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر منتهی میشود و حتی میتوان از آن به عنوان بزرگترین بستر برای رقابت اهالی مد و لباس کشور باشد.