مدیر ایمنی برند و کیفیت تبلیغات توییتر استعفا داده و این هفته شرکت را تَرک میکند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از انگجت، توییتر در اوایل این هفته «الا اروین» یکی از مدیران اجراییاش را که مسئول نظارت بر محتوا در این شبکه اجتماعی بود، از دست داد. حالا در نمونه دیگری از بیثباتی در ردههای بالای توییتر، به نظر میرسد یکی دیگر از مدیران ارشد این شرکت آن را تَرک میکند.
به نوشته وال استریت ژورنال، «اِی جِی براون» که مسئولیت ایمنی برند و کیفیت تبلیغات توییتر را بر عهده داشت، روز جمعه تصمیم گرفت شرکت را تَرک کند. گفته میشود که «براون» در واقع مسئول اطمینان از این بود که توییتر مکانی امن برای تبلیغات است. او هنوز رسماً دلیلی مبنی بر اینکه چرا تصمیم به خروج از توییتر گرفته، اعلام نکرده است.
از زمان روی کار آمدن «ایلان ماسک» ، توییتر برای ترغیب تبلیغکنندگان برای حضور در این شبکه اجتماعی تلاش کرده است این در حالی است که اوایل سال جاری میلادی گزارش شد که بیش از ۵۰۰ تبلیغکننده برتر، ارائه تبلیغات خود را در این شبکه اجتماعی متوقف کردهاند.
این فقط تبلیغکنندگان نیستند که در مورد آینده توییتر نگراناند؛ برخی از برندها و کاربران در نهایت تصمیم گرفتهاند که توییتر را بهدلیل نگرانیها در مورد اینکه «ماسک» چگونه اعتدال محتوا را در این شبکه اجتماعی مدیریت میکند، کنار بگذارند.
استعفای «اِی جِی براون» از توییتر، مدیرعامل جدید را هم در شرایط خاصی قرار میدهد. «لیندا یاکارینو» که قبلاً مسئول تبلیغات در «ان بی سی یونیورسال» بوده، قبلا گفته بود که ایمنی برند، اولویت اصلی تبلیغکنندگان است. با توجه به اینکه تبلیغات، راه اصلی کسب درآمد توییتر است، جالب است که ببینیم او چگونه با این وضعیت برخورد میکند.
از زمانی که «ایلان ماسک» در سال گذشته میلادی توییتر را خرید، به نظر میرسد این شرکت در تلاش برای حفظ پلتفرم رسانههای اجتماعی است. طبق گزارشها، این شرکت بسیاری از کارکنان خود را اخراج و پشتیبانی از برنامههای شخص ثالث را قطع کرده است.
ناگفته نمانَد، توییتر مبلغ گزافی را برای کسانی که میخواهند از API آن استفاده کنند دریافت و تلاش میکند تا کاربران را وادار به پرداخت ۸ دلار در ماه برای حق بیمه در این پلتفرم کند.