مدیرعامل سکوی «ساند اسنپ» در برنامه «صمیمانه» تاکید کرد: نهادی مانند ساترا میتواند در موارد مختلف برای ما که بهنوعی کسبوکارهای نوپا هستیم، کمککننده باشد.
رنجی در ابتدای برنامه درباره خصوصیات سکوی «ساند اسنپ» بیان کرد: این سکو بزرگترین پایگاه افکت صوتی و سامانه سفارش هوشمند گویندگی در ایران است؛ در زمینه افکت صوتی اولین بانک اطلاعاتی در این زمینه هستیم تا جاییکه ۳۱۲ هزار افکت صدا را بهصورت دستهبندی و طبقهبندی شده در اختیار مصرفکنندگانی که بهطور تخصصی به این افکتها نیاز دارند، قرار دادهایم.
وی ادامه داد: هماکنون بالغ بر ۲۰۷ هزار کاربر فعال داریم و از استقبال خوبی در این حوزه برخوردار شدهایم. همچنین در زمینه سفارش گویندگی هم دارای سامانه هوشمندی هستیم که بسیار دقیق در این حوزه فعالیت میکند و بازتابهای بسیار خوبی را از آن دریافت کردهایم.
مدیرعامل سکوی «ساند اسنپ» گفت: درحال حاضر با ۱۲۰ گوینده حرفهای همکاری داریم که از افزایش آنها استقبال خواهیم کرد. در واقع باید بگویم باعث افتخار ماست تا بتوانیم با گویندگان حرفهای که با صداوسیما همکاری دارند نیز زمینههای همکاری را فراهم آوریم.
وی خاطرنشان کرد: نهادی مانند ساترا میتواند در موارد مختلف برای ما که بهنوعی کسبوکارهای نوپا هستیم، کمککننده باشد. کمکهایی مانند بیمه و یا تسهیل همکاری با گویندگان حرفهای صدا و سیما، طبقهبندی آرشیو صوتی صداوسیما و دراختیار قراردادن آن برای کاربران و...
در ادامه برنامه «صمیمانه» مومنیها درباره تنظیمگری حوزه رسانههای صوتو تصویر فراگیر عنوان کرد: طبق نظرسنجی که دوسال پیش در کشور انگلستان به انجام رسید، ۶۵ درصد مردم اعتقاد داشتند که باید امر تنظیمگری در فضای مجازی وجود داشته باشد و در نظرسنجی امسال، این آمار به ۷۰ درصد رسیده است.
وی درخصوص همکاری گویندگان سازمان صداوسیما و سکوی «ساند اسنپ» و یاری رساندن ساترا در زمینههای مختلف به آن گفت: با همکاری معاونت صدا امکان همکاری و ارتباط وجود دارد تا بتوان از توانمندیهای این افراد استفاده شود و اخیرا هم تفاهمنامهای میان معاونت صدای سازمان صداوسیما و سازمان تنظیم مقررات رسانههای صوتو تصویر فراگیر در فضای مجازی به امضا رسید تا با همکاری معاونت صدا به سکوهای دارای مجوز آوا و نوا تسهیلاتی ارائه شود.