همزمان با دهه کرامت از تولیدات رسانهای مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی رونمایی شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،
رونمایی از سه مستند
مستندهای تلویزیونی «فرشهای بهشت» با روایت داستان اهدایی فرشهای دستباف آستان قدس رضوی به آستان مقدس حضرت معصومه (س)، مستند «زیر سایه پرچم ۲» شامل اقدامات و خدمات عمرانی حرم مطهر در سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و مستند «تجلی» با موضوع معماری حرم مطهر از دوران صفوی تاکنون از مستندات رونمایی شده است.
در این مراسم همچنین نخستین آلبوم سرود امام رضایی با نام «اذن ورود» با ۸ قطعه سرود برگرفته از احادیث تربتی امام رضا علیه السلام همچون احترام به والدین، علم آموزی و تلاش برای گروه سنی کودک و نوجوان، بسته چند رسانهای «بابا رضا» با محور انعکاس گسترده حال و هوای زیارتهای خانوادگی حرم مطهر رضوی، و نماهنگ «چای فیروزهای» ازدیگر محصولات چندرسانهای رونمایی شده است.
نرم افزار کاربردی رسمی «رضوان» که بخشی از خدمات آنلاین و محتوای اطلاع رسانی را برای استفاده روی تلفنهای همراه، چون رزرو زائرسرای آستان، خیرات و نذورات، عقد در حرم مطهر رضوی، حرم شناسی، مسابقات فرهنگی، مسیریابی حرم، زیارت مجازی، رسیدگی به شکایات، برنامههای حرم و خدمات و محتواهای جذاب را ارائه میکند.
رونمایی از سه کتاب
در این مراسم همچنین از سه کتاب شامل «همه خادم الرضاییم»، «به نام زن، علیه زندگی» و "آستان معاصر» رونمایی شد.
پوسترهای مناسبتی دهه کرامت
این پوسترها که برای استفاده در قالب بیلبورد، عرضه پلهای شهری، استرابود، ویدئو مپینگ و همچنین نصب در دیگر مکانها تهیه شده، شامل مفاهیم و عبارات امام رضایی به تقویت حال و هوای دهه کرامت در فضاآرایی شهرهای مختلف کشور کمک کرده است.
بسته تبلیغات محیطی و هویت بصری دهه کرامت نیز از دیگر محصولاتی است که در این مراسم رونمایی شد.
رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در این مراسم تقویت رویکرد تعامل با مخاطب را از اهداف تولیدات مرکز ارتباطات و رسانهای این آستان مقدس اعلام کرد که تبدیل به پویش سراسری شده است.
هوشمند ابراز امیدواری کرد: تولیدات رسانهای جدید که با عنایت حضرت رضا (ع)، در اختیار مخاطبان قرار گرفته است، بتواند در ترویج فرهنگ رضوی و نزدیکتر شدن دلهای عموم مردم به امام هشتم (ع) اثرگذار باشد.