مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار گفت: به منظور کسب رضایت شهروندان، میادین و بازارهای میوه و تره بار از طریق اتاقهای پایش تصویری (مانیتورینگ) به صورت مستمر و مستقیم، رصد میشوند.
ایوب فصاحت با بیان اینکه مراجعهکنندگان به میادین میوه و تره بار یکی از مهمترین ارکان نظارت بر عملکرد و فعالیت این مراکز بودهاند، افزود: به منظور افزایش کیفیت محصولات و ارائه هر چه بهتر خدمات به شهروندان، طرح نظرسنجی از مردم در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، راهاندازی شده است و همشهریان عزیز میتوانند با اسکن کیو آر کد( QR_Code) نصب شده روی هر غرفه از نظرات خود ما را مطلع کنند.
مدیرعامل مدیریت میادین میوه و تره بار با اشاره به نقش روابط عمومی در ارتباط شهروندان با این سازمان و ارائه اخبار و اطلاعات شفاف سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران به مردم، گفت: این سازمان با ۲۹۶ مرکز خرید با نوبت خرید میلیونی، به عنوان یک سازمان خدماترسان بیشترین تعامل را با ساکنان پایتخت دارد.