مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای چهارمحال وبختیاری: به بیش از ۹۰ درصد از گزارشات مردمی ثبت شده در خصوص مشکلات راهداری رسیدگی شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما چهارمحال و بختیاری، روح الله غلامی گفت: سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱ بهترین راه ارتباطی ما با مردم است و توانسته با روند رو به رشد در پاسخگویی و رسیدگی به شکایات، رضایت خاطر مردم را فراهم کرده و به ارتقای ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان کمک شایانی کند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان افزود: در سال ۱۴۰۱ به بیش از ۹۰درصد از گزارشات مردمی که در این سامانه ثبت شده است رسیدگی شده و با فعالیت مستمر راهداران در محورهای مواصلاتی و کارکنان اداره کل راهداری وحمل ونقل جادهای استان سعی شده پاسخگویی به مشکلات مردم به نحو مطلوبی انجام شود.
وی گفت: از مجموع ۲۲ هزار و ۸۲۶ تماس و گزارش ثبت شده در سال ۱۴۰۱ تعداد ۲۲ هزار و ۳۶۹ تماس پاسخ داده شده است، که مربوط به وضعیت محورهای مواصلاتی استان از جمله چالههای مخاطرهآمیز، ناهمواری سطح راه، خرابی آسفالت، پاکسازی سطح راه و نقص حفاظها و علائم ایمنی آسیب دیده و نا ایمن و برفروبی و همچنین در حوزه حمل ونقل مسافر و بار بوده است.
غلامی مدت زمان پیگیری و رسیدگی به شکایات مردمی را متغیر دانست و گفت: شکایاتها در اسرع وقت پیگیری میشود، اما با توجه به نوع شکایت بازه پاسخگویی و رسیدگی به آن متفاوت است، زیرا در بعضی موارد موانع قانونی وجود دارد.
به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای چهارمحال وبختیاری؛ کاربران جادهای میتوانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای این اداره کل با اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی راهها، شرایط جوی، حوزه حمل ونقل، راههای مسدود و بازگشایی شده، محدودیتهای تردد وسایل نقلیه در جاده ها، مشکلات راهها و امثالهم، شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز ثبت کنند.