شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از سرگردانی متقاضیان کارت ملی هوشمند برای تحویل با پست گلایه کرد.
به گزارش سرویس شهروندخبرنگار خبرگزاری صداوسیما، مدتی پیش مسئولان از صدور تعداد بسیاری از کارتهای ملی هوشمند خبر دادند تا متقاضیان در موعد مقرر کارت ملی خود را دریافت کنند، اما شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از سرگردانی مراجعان در دفاتر پستی و پیشخوان دولت برای تحویل کارت ملی خبر داد و درخواست رسیدگی مسئولان به این موضوع را دارد.
متن پیام شهروند خبرنگار ما:
با عرض سلام و خسته نباشید. سال ۱۳۹۷ مبلغ هزینه پست کارت ملی از مردم گرفته شد، ولی این تعهد عملی نشد و هر روز یک بهانه ای می آورند. حالا که کارت ها آماده شده به پست خانه چهارراه لشگر مراجعه کردم می گویند از دفاتر پیشخوان پیگیری کنید، دفاتر پیشخوان دولت هم پاسخ درستی نمی دهند و با بهانه قطع سیستم سبب سرگردانی متقاضیان می شوند.