شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از کیفیت پایین محصولات و عدم خدمات رسانی مطلوب بعداز فروش شرکت هیمالیا گلایه کرد.
به گزارش سرویس شهروندخبرنگار خبرگزاری صداوسیما، صنعت لوازم خانگی بعد از خودروسازی دومین صنعت پرگردش در کشور است. شرکت هیمالیا یک شرکت لوازم خانگی است که محصولات متنوعی را روانه بازار کرده است. این برند ایرانی محصولات با کیفیت ایرانی تولید میکند. محصولاتی که در رقابت با برندهای خارجی موفق بوده است. اما این روزها شهروند خبرنگار ما از مشکلات کیفی یخچال هیمالیا و عدم تامین قطعات پس از فروش آن گلایهمند است.
متن پیام شهروند خبرنگار ما:
احتراما اینجانب با توجه به توصیههای مکرر مسئولین برای استفاده از تولیدات داخلی، در سال ۹۷ یخچال هیمالیا خریداری کردم. اما متاسفانه بعد از ۴ سال فریزر دچار مشکل شده است و مدت ۷ ماه هست که این عیب حتی توسط خود نمایندگی و کارخانه هیمالیا حل نمیشود. من نمیدانم در کشوری به این بزرگی که هر روز پر شده از اخبار موفقیت دانش بنیانها نمیتوانیم برد یک یخچال را درست کنیم؟! از شما تقا ضا دارم این موضوع را پیگیری کنید.