رئیس سازمان ثبت احوال کشور: کاهش هزینه خدمات به شهروندان در دستور کار ثبت احوال کشور قرار دارد.
آقای هاشم کارگر افزود: با توجه به قدمت شرکت پست در انجام وظایف خود سربلند بوده است به شکلی که ما شاهد بودیم در تمام عرصههای گوناگون در میدان حضور داشته و با حساسیت بسیار اقدامات مفیدی به جامعه ارائه کرده که این امر قابل تقدیر است.
وی با اشاره به اینکه سازمان ثبت احوال کشور به عنوان یکی از قدیمیترین دستگاه حاکمیتی است، گفت: این سازمان توانسته است با ارائه خدمات مناسب باعث رضایتمندی در جامعه شود.
معاون وزیر کشور با بیان اینکه همکاری بین شرکت پست و سازمان ثبت احوال کشور بسیار ارشمند است، افزود: همیشه رهبر معظم انقلاب بر امید به آینده تاکید دارند لذا در این راستا میباید تمامی دستگاهها و نهادها مانند شرکت پست و سازمان ثبت احوال کشور با اقدامات خود در ارتقا رضایتمندی و امید جامعه به آینده پیشرو باشند.
آقای کارگر با بیان اینکه همواره دشمنان با اقدامات خود به دنبال کاهش رضایت مردم و اختلال در اداره حکومت هستند، گفت: ما موظف هستیم به سمت ارتقا رضایتمندی بیشتر شهروندان پیش برویم و سازمان ثبت احوال کشور و شرکت پست با هم افزایی میتوانند در این زمینه اقدامات خوبی به انجام برسانند.
وی با اشاره به اینکه باید از موازی کاری جلوگیری کرد و به سمت کاهش هزینه خدمات چه در حوزه حاکمیتی و چه در حوزه شهروندی پیش برویم، افزود: با امضای این تفاهم نامه این کار محقق میشود.
آقای کارگر گفت: یکی از مهمترین دلایل انعقاد این تفاهم نامه تحولاتی است که در عرصههای گوناگون خصوصاً در زمینه فناوریهای جدید ایجاد شده است و هر دو دستگاه با نگاهی جدید در ادامه همکاریهای فیمابین قدم برخواهند داشت.
مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم ضمن تقدیر از همکاری ثبت احوال کشور با شرکت ملی پست گفت: با انعقاد این تفاهم نامه به دنبال افزایش هم افزایی بین این دو نهاد هستیم.
آقای محمود لیایی با بیان اینکه نه تنها با همکاری این دو نهاد درآمد دولت افزایش مییابد بلکه خدمات بهتری و آسانتری به مردم شریف ایران ارائه میشود، افزود: باید در این دوران مدرن از ارائه خدمات سنتی به سمت و سوی ارائه خدمات به صورت الکترونیکی پیش رویم و در این راستا نیز پیشرو باشیم که امیدواریم با امضاء این تفاهم نامه شاهد ارتقا رضایتمندی مردم باشیم.