شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مناسب نبودن یک ماهه سرویس دهی اپراتور ایرانسل در شهرستان فراشبند در استان فارس گلایه کرد.
به گزارش سرویس شهروندخبرنگار خبرگزاری صداوسیما، متأسفانه با وجود پیشرفت روزافزون فناوری هنوز در بسیاری از نقاط کشور شاهد عدم وجود آنتندهی و سرویس اینترنت مناسب اپراتورهای همراه هستیم. با وجود اینکه امروز آنتندهی موبایل و اتصال به اینترنت از نیازهای ضروری مردم است ولی مدتی است که این مسأله همچنان به عنوان یک معضل در شهرستان فراشبند است. شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی درخواست رسیدگی به این موضوع را دارد.
متن پیام شهروند خبرنگار ما:
حدود یک ماه است که اینترنت اپراتور ایرانسل در شهرستان فراشبند در استان فارس مشکل دارد. سرعت دانلود در این شهرستان در بهترین ساعت و بهترین حالت حدود ۲۰ کیلوبایت است که واقعا جای تاسف دارد. شایعهای هست که ایرانسل به خاطر عدم تسویه حساب با مالک زمینی که در آن اقدام به نصب دکل کرده مجبور به خاموش کردن دکل شده و همین باعث کاهش پهنای باند و تقریبا صفر شدن سرعت اینترنت شده است. همچنین به همین دلیل بستههای خریداری شده از شرکت ایرانسل بدون استفاده روبه اتمام از نظر زمانی هست. حال ما شهروندان چرا باید فدای بی مسولیتی شرکت ایرانسل شویم.