شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از افزایش هزینه کارمزد پیامک در بانک رسالت گلایه کرد.
به گزارش سرویس شهروندخبرنگار خبرگزاری صداوسیما، طبق آخرین مصوبه شورای عالی کانون بانکهای خصوصی هزینه سرویس پیامکی افزایش پیدا کرده است و بانکها ملزم به دریافت این مبلغ هستند و باید آن را در دو یا یک نوبت به شرط اطلاع به مشتری و اعلام رضایت او دریافت کنند که تنها در صورت رضایت مشتری حق کسر این هزینه از حساب مشتری را دارند. اما این موضوع مشتری بانک رسالت را گلایهمند کرده است و با ارسال پیامی از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.
متن پیام شهروند خبرنگار ما:
با سلام. در تاریخ ۱۵ اسفند برای بنده از طرف بانک رسالت یک پیامک اومد که هزینه پیامک واریز سه ماهه شما ۵۵ هزار تومان شده و از حسابم این مبلغ رو کم کرد. آیا واقعا هزینه پیامک واریز اینقدر سرسام آور شده؟!
زنگم ک میزنی میگن گردش داشتی
امتیاز وام دادنشونم ک اصلا رو اصول نیست
یعنی بانک مرکزی هیچ نظارتی رو ای ربا خارا نداره
یعنی اگه هر روز من هم از نانوایی هم سوپر مارکت هم میوه فروشی خرید کنم میشه سه تراکنش حالا ما میگیرم پنج تا تراکنش، در این صورت برای نود روز میشه هر تراکنش ۹۰ تومن!!! خخخخخ
متن پیشنهادی برای شکایت:
نمی دونم پیامکی چند حساب کردن اما خیلی گرونتر از هزینه هر پیامک اپراتورها محاسبه کردن
مگه هزینه پیامک چغده؟