مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: به منظور اطمینان حداکثری از رعایت نرخنامهها و استانداردهای کیفی در کیفیت محصولاتی که در میادین میوه و تره بار عرضه میشوند نظارت بر فعالیت این مراکز افزایش مییابد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، ارتقاء سطح کیفی محصولات و خدمات رسانی مطلوب به شهروندان در میادین میوه و تره بار را یکی از مطالبات جدی شهروندان و دغدغههای مهم این سازمان برشمرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با تاکید بر سه محور کیفیت مطلوب، قیمت مناسب و تکریم شهروندان در ایام پایانی سال و همچنین ماه مبارک رمضان بتوانیم خدمترسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان داشته باشیم.