دبیر نخستین نمایشگاه رسانههای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (رصتا) گفت : نوع و شهرت رسانه تأثیری در این انتخاب ندارد و همه خبرگزاریها، سایتهای خبری و روزنامههای مرتبط با این رویداد بدون پیشداوری سنجیده خواهند شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،
او با اشاره به اینکه تلاش اهالی رسانه نباید نادیده گرفته شود افزود: تشویق رسانهها منجر به همدلی بیشتر بین تولیدکنندگان، عرضهکنندگان و مخاطبان هر نوع تولید فرهنگی خواهد شد که در مرکز این مثلث رسانهها قرار دارند.
دبیر ستاد اطلاعرسانی نمایشگاه رصتا توضیح داد: برای انتخاب رسانههای برتر این رویداد معیارهای مختلف کیفی و کمی و به ویژه خلاقیت در انتخاب سوژه و ارتباط نزدیک با اهداف نمایشگاه در نظر گرفته خواهد شد.
او در پایان تصریح کرد: نوع رسانه و شهرت آن تأثیری در این انتخاب ندارد و همه خبرگزاریها، سایتهای خبری و روزنامههای مرتبط با این رویداد به یک میزان و بدون پیشداوری سنجیده خواهند شد.
نمایشگاه رسانههای صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) از ۱۱ تا ۱۴ بهمن امسال به مدت چهار روز از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالنهای ۷ و ۲۷ نمایشگاه بینالمللی تهران برگزار میشود.