معاون نظارت و رسیدگی سامانه ۱۳۷ پلاس گفت:اصلیترین پشتوانه بحث مبارزه با فساد در شهرداری و ناامنسازی فضای تخلفات، پیامهایی است که هر روز در سامانه ۱۳۷ پلاس از سوی شهروندان مطرح میشود.
وی اصل «ساده راضی نشدن شهروندان» را به عنوان یک امتیاز برای اصلاح رویهها وسالمسازی فضای اداری، بالا بردن راندمان و کاهش تخلفات ذکر کرد .
معاون نظارت و رسیدگی سامانه ۱۳۷ پلاس گفت : سال جاری با تشکیل سامانه ۱۳۷ پلاس، بیش از ۲۰ هزار پیام مردمی در خصوص گزارش فساد و تخلفات در شهرداری رسیدگی و بررسی شد که نتیجه آن، ارجاع ۵۰ هزار متر مربع تخلف به کمیسیونهای ماده ۱۰۰ بود.
وی گفت:بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل شهرداری تهران که در تخلفات دخیل بودند به کمیته تطبیق سازمان بازرسی معرفی شدند.