رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران (۱۳۷ پلاس) از آموزش بیش از ۵ هزار نفر در سه ماهه پایانی سال در مناطق ۲۲ گانه تهران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما رضا ناصری سرای گفت: آشنایی شهروندان با درگاههای ارتباطی جدید از قبیل وب سرویس ها و شبکههای اجتماعی با محوریت پیوست مستندات، باعث میشود تا ثبت درخواست و شکایات شهروندان سرعت و اثربخشی بیشتری پیدا کند.
وی افزود: تلاش می کنیم تا ذائقه شهروندان تهرانی را از تماس تلفنی باسامانه ۱۳۷ پلاس به سمت ارسال و ثبت پیام و شکایت از طریق فضای مجازی و اپلیکیشن تهران من و سایت ۱۳۷plus.tehran.ir تغییر دهیم.
رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران (۱۳۷ پلاس) در پایان گفت: هر کدام از ۱۲۴ ناحیه شهرداری سه دوره کلاس یک ساعته در همین خصوص در نواحی و نیز در مدارس و محلات برگزار خواهند کرد تا شهروندان با این مفاهیم آشنا شوند.