مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین از رسیدگی به شکایات شهروندان، نسبت به عملکرد تعزیرات حکومتی و کارکنان آن خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ علیرضا حسن پور گفت: تعزیرات حکومتی به عنوان یک مرجع اختصاصی رسیدگی به
وی افزود: صیانت از حقوق شهروندی، تسهیل در دسترسی مردم به خدمات اداری، رعایت عدالت و انصاف، افزایش سرعت در رسیدگی به پرونده ها و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت رسانی از جمله وظایف سازمانی است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین اعلام کرد: چنانچه شهروندی از نحوه ارائه خدمات این مرجع می تواند به سامانه جامع رسیدگی به شکایت سازمان تعزیرات حکومتی به آدرس: www.tazirat.gov.ir/ghazvin مراجعه و درخواست خود را ثبت و ارسال کند تا طبق مقررات به آن رسیدگی شود.
حسن پور افزود: جهت تسریع در رسیدگی ها، رفع مشکلات و مطالبات اقشار مختلف، ملاقات مردمی با مدیرکل، سه شنبه ها، ساعت۸:۳۰ تا ۱۳ برقرار است و برای درخواست های مراجعین در چارچوب مقررات دستورات فوری صادر می شود.