مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزههای علمیه از برپایی غرفه ویژه مرکز تبلیغ مجازی، در سیزدهمین نمایشگاه فناوریهای محتوای فضای مجازی (ctex) خبر داد.
وی افزود: خط تولید محتوا، بهرهمندی از کارگروههای تخصصی و سکوهای انتشار از ویژگیهای بارز مرکز تبلیغ مجازی است، که ظرفیت مناسبی برای حضور و مشارکت طلاب توانمند و خلاق در عرصه تولید و نشر محتوا را فراهم کرده است.
مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ درباره اهداف شرکت در این نمایشگاه گفت: معرفی محصولات و توانمندیهای حوزه علمیه در تولید محتوای رسانهای و ارتباط فعالان حوزوی با مراکز دینی و فرهنگی و فناورانه کشور، از اهدافی است که مدنظر ما بوده است و حضور در این نمایشگاه میتواند استفاده از فناوریهای نوین برای تبلیغ موثر دین را تقویت ببخشد.
حجتالاسلام استوار میمندی درخصوص رویکرد مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ در این نمایشگاه گفت: شناخت ظرفیتها و الگوهای موفق در زمینه تولید محتوا، تعامل هدفمند با سازمانها و مراکز همسو و و ایجاد زمینه فعالیتهای مشارکتی با شرکتهای فناورانه از رویکرد اصلی ما در این نمایشگاه است.
مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ، شبکهسازی فعالان حوزوی و فرهنگی، ارتقاء توانمندی حوزه علمیه در تولید محتوای فناورانه و رشد همکاریهای ملی و بینالمللی و جذب سرمایه را از برنامههای پیشروی مرکز تبلیغ مجازی بیان کرد و افزود: امیدواریم با حضور موثر در این رویدادها علاوه بر ارتقاء توانمندیها، ورود به عرصههای مختلف از جمله ایجاد کسب و کارهای نو (استارتاپ) های دینی و فرهنگی را تسریع ببخشیم.
حجتالاسلام استوار میمندی با دعوت از مدیران و مسئولان مراکز حوزوی، طلاب و فعالان رسانهای برای بازدید از غرفه حوزه علمیه در این نمایشگاه افزود: آشنایی طلاب و روحانیون با توانمندیهای حوزه و ارائه ایدهها و پیشنهادهای از سوی آنها، یقیناً ما را در تبلیغ موثرتر مبانی و ارزشهای اسلامی یاری خواهد کرد.
نمایشگاه فناوریهای محتوای فضای مجازی ctex به همت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از یکشنبه ۱۶ تا چهارشنبه ۱۹ بهمن در محل مصلی امام خمینی رحمتاللهعلیه در تهران برگزار میشود.