مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: باهدف ارتقاء کیفیت محصولات قابل عرضه در میادین میوه و ترهبار پایتخت، تعداد ۷۰ بازار از دنباله بازارهای ترهبار خارج شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران افزود: تعداد قابل توجهی از این بازارها به تعداد ۷۰ بازار از دنباله خارج و به طور مستقیم به بهره برداران واگذار شد و همین به خودی خود ارتقاء کیفیت محصولات را به دنبال داشت.
فصاحت همچنین گفت: بخشی از این بازارها بنا به ضرورت همچنان به عنوان بازارهای دنباله فعالیت میکنند که از این پس نظارت دقیق تری بر غرفهها انجام میشود تا کیفیت محصولات با سایر بازارها برابر باشد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه تلاش ما بر این است که تا اوایل اسفند امسال، کیفیت محصولات در میادین به سطح قابل قبولی برسد، افزود: مساله علمی و اجرایی در میادین این است که در هر میدانی که تقاضا بالا داشته باشد، طبعاً کیفیت محصولات نیز در آن میادین بالاتر خواهد بود.
وی در پایان گفت: هر چند این موضوع از زمان ابتدای تأسیس میادین میوه و تره بار وجود داشته، اما ما تلاش خود را انجام میدهیم که این کیفیت را در تمام میادین و بازارها یکسان کنیم.