مدیر کل دفتر نظارت بر شرکت های هواپیمایی سازمان هواپیمایی گفت: دیروز 40 نفر از مسافران شرکت هواپیمایی آتا به دلیل لغو پرواز جلوی درب سازمان هواپیمایی تجمع کردند.
بلبلی افزود: به دنبال تشکیل یک کارگروه تخلفات شرکتهای هواپیمایی هستیم.
مدیر عامل شرکت هواپیمایی آتا هم گفت: دیروز به دلیل نقص فنی هواپیمای مسیر تهران کیش با تاخیر ۶ ساعته مواجه شده است.
سهیل قیاسی افزود: در این مدت از مسافران دوبار پذیرایی گرم در سی آی پی فرودگاه مهرآباد صورت گرفت و با پرواز جایگزین عازم کیش شدند و همچنین مسافران از پرداخت خسارت ۵۰ درصدی برخوردار شدند.
بر اساس آئین نامه حقوق مسافر نماینده شرکت هواپیمایی هنگام تاخیر و یا لغو پرواز باید برای پاسخ گویی به میان مسافران برود و از آنجا که نماینده شرکت هواپیمایی مذکور پاسخگو نبود، مسافران برای بیان اعتراض خود جلوی درب سازمان هواپیمایی تجمع کردند که پس از این تجمع نمایندگان شرکت هواپیمایی آتا در فرودگاه مهرآباد به میان مردم برای پاسخگویی آمدند.