مدیر عامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری از ثبت و رسیدگی به بیش از ۱۲۱ هزار تماس در سامانه امداد گاز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری؛جهانبخش سلیمیان گفت: از ابتدای امسال، بیش از ۱۲۱ هزار تماس با سامانه امداد گاز ۱۹۴ برای انجام خدمات مختلف از جمله راهنمایی به امور مشترکین، انفجار، آتش سوزی، نصب کنتور، برخورد با شبکه گاز، نشت گاز از رگولاتور، صدای ناهنجار از رگولاتور دریافت شده است.
وی افزود: از آنجایی که رعایت نکردن مسائل ایمنی در حوزه گاز صدمات مالی و جانی جبران ناپذیری بر جای میگذارد، این مرکز پل ارتباطی مردم با شرکت گاز بوده که با پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم در حال خدمت رسانی به آنان است.
سلیمیان گفت: نحوهی پاسخگویی بدین صورت است که هر فردی با تماس با این مرکز، بر اساس ضرورت و نوع سوال و مشکل خود در کمترین زمان و بهترین صورت ممکن راهنمایی میشود.
وی افزود: برخی مشکلات و سوالات با راهنمایی کاربرهای مستقر در مرکز به صورت شفاهی پاسخ داده میشود، اما در برخی موارد نیاز به اعزام نیروهای امدادی در محل حادثه است تا بتوانیم بهترین خدمات و با کیفیت بالا، ایمن و پایدار در حداقل زمان ممکن به آحاد مختلف جامعه عرضه شود.